fredag 19 februari 2010

Fjorton år...

Så var det min födelsedag helt plötsligt! En helt underbar dag har det varit, med allt vad man kan önska sig. Först så var det uppvaktning på morgonen. Jag vaknade av sång utanför mitt rum, det är underbart att vakna av sådant (i alla fall när det är ens födelsedag). Det är bara jobbigt att ligga och vänta och höra hur de grejer innan, så helt klart bättre att sova sig igenom det.

Jag fick helt underbara presenter. Först och främst har vi den klassiska fazermint-asken. Mamma ger alltid alla någon chokladask vid födelsedagen, och fazermint eller möjligtvis noblesse är vad jag brukar få.

JAG FICK EN KAMERA! :D

En underbar liten röd nikonkamera <3

JAG FICK EN 5x5 RUBIK'S KUB! :D

Jag har ingen aning om hur man löser den, men yaaay!

Sen hade Caroline gömt en häst i bastun. En häst som är så nyfiken att den har fått lång hals, och skaffat antenner för att fånga in signaler från yttre rymden.

Skolan var rolig, med två hemska grattis-sånger till mig. Seriöst, min klass är rätt kass på att sjunga, jag tror aldrig jag hört något så hemskt, men jag gillar er ändå! På lunchrasten var vi sju pers som gick hem till Carro och hälsade på hennes nya hundvalp Polly. Hon är underbart söt den där valpen.

Tårta nu på eftermiddagen, leka med den nya fina kameran och min nya fina kub... Antar att det var min dag! Nu är jag supertrött och vill typ bara sova, men det kan jag ju inte göra. Gå och lägga sig innan åtta på ens födelsedag är inte acceptabelt! Tänk så mycket tid jag missar då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar