fredag 21 maj 2010

I'm back!

Nämen titta, en blogg! Och titta, en bloggare som skriver i den!

Okej, jag erkänner. Jag är kass på att blogga. Så, då var det sagt. Kanske jag lyckas med att skriva några fler inlägg nu? Ett ska jag nog lyckas med i alla fall, för sluta skriva utan att posta det här känns rätt meningslöst... Ehm, ja.

Hej! Hur mår ni? Jag mår prima, typ. Livet är lite småtrist ibland, men jag överlever i alla fall. Snart är det sommarlov, vilket får mig att fortsätta kämpa på med den trista skolan och den inte lika trista fritiden. Sommaren tänkte jag skulle bli alldeles underbar, vad sägs om det? Inte lika underbar som den 2011 kommer bli, men bättre än 2009 och de innan i alla fall.

Egentligen så skulle jag just nu vilja vara i mitt rum med den andra datorn och undersöka ifall jag kan använda musikprogrammet som systeryster installerade någon gång. Tänk om jag kan göra musik i det? Det skulle vara underbart! Då kan jag äntligen få mina låtar att bli bättre, inte bara dålig sång med sämre ackompanjemang. Yay! Okej, så enligt vissa är det inte dålig sång, men jaja. Särskilt bra är det inte i alla fall. :P

Så varför går jag då inte till mitt rum med den andra datorn, drar med mig gitarren och påbörjar mitt arbeta att förbättra mina låtar? Jo, för jag tror att den andra datorn är upptagen. Fast den som jag tror har den sitter i och för sig bakom mig när jag skriver det här, och ser på teve... Så kanske är den andra datorn ledig ändå? Jo, jag ska nog gå och kolla.

Ses kanske någon gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar