fredag 12 februari 2010

Den coolaste bloggen någonsin!

Gissa vilken det är? Okej, det kan ni inte, för den coolaste bloggen har inte mer än snart ett inlägg, så att den är skitcool har inte riktigt visat sig ännu.

Jag är den som ska guida er genom trista och gråa dagar, som ska visa att livet är värt att leva! Eller nåt sånt. Ifall jag över huvud taget skriver något mer i den här bloggen, vilket jag hoppas att jag lyckas med, då lovar jag att skriva om lite allt möjligt, inte bara en massa svammel om ingenting. Till exempel så kanske jag skriver om hur underbart SH är, hur tråkig min dag varit, hur roligt det är att hålla på med musik eller kanske hur mycket jag älskar scoutlivet. Alltså finns det något att se fram emot för alla, vad de än råkar vara mest intresserade av, eller i alla fall om de är intresserade av något av det där. Om allt ni tänker på är mode, smink och sånt tjafs däremot, så är nog den här sidan inget för er. Todeloo till er.

Ha det bäst till er andra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar